Golf 1.8T GTI ’99
Vw Golf 1.8T GTI AGU
Auto zostało poddane lekkiemu tuningowi:
- Felgi w chromie 17 z oponkami 235/40
- gwintowane zawieszenie Kw (koni)
- Brewki kamei
- autko było zawirusowane w Niemczech
- wkład K&N
- dołożona Navi
- wskaźnik boost analog Autogauge
Jest to już mój 2-gi gofer. Udało mi się w końcu porobić fotki. Auto przywiozłem z Niemiec w czerwcu 2006.
2009/2010
- nowy wydech 3′ przelotowy zakończony tłumikiem mobil-tech
- słupek apx/apy/bam/agu trochę tego i tamtego po prostu co było pod ręką 🙂
- dolocik ITG zamiast 70 jest 80
- Przepływka z s3
- wleciał FMIC dolot 65 a wylot 70
- wtryski 550 przy 4bar
- regulator ciśnienia paliwa regulowany do 5bar
- turbo K04 było przez rok K03s a seryjne k03:)
- zmieniłem sprzęgło na g60 (większe średnice tarczy i docisku) dwu mas zastąpił stare płaski koło
- nowe wskaźniki autogauge juz cyfrowe (boost/egt/tem.oleju) i do strojenia szerokopasmowa sonda (AFR)
- nowa mapa a na dokładkę nad wszystkim czuwa Ecumasterkiem
2010
- golfik zyskał naklejki firmowe 🙂 i pomaga nam dowozić części do samochodów klientów
2011
- K04 to zabawka dla dzieci 🙂
Po wysadzeniu K04 pora na coś innego. Padło na Td05G16T10.5 z EVO 9
Wpadliśmy na genialny pomysł —> 4motion 🙂 Na początek skrzynia 6 z Audi TT (DQB)+ wybieraki Kolo 2masowe zespawane + docisk RS4 i spiek by Mobil-Tech Pora na budowę kolektora 🙂 Westgate seryjny zespawany i mamy zewnętrznego Wtryski, pompa Bosch 044 wpakowana do baku (a co tam), przerobienie kolektora ssącego pod krótkie wtryski (short) Na gotowo Po inercji 🙂 —> ładne na forum 🙂