Golf 1.8T GTI ’99 aktualizacja 2012

Vw Golf 1.8T GTI  AGU

Auto zostało poddane lekkiemu tuningowi:

  • Felgi w chromie 17 z oponkami 235/40
  • gwintowane zawieszenie Kw (koni)
  • Brewki kamei
  • autko było zawirusowane w Niemczech
  • wkład K&N
  • dołożona Navi
  • wskaźnik boost analog Autogauge
Jest to już mój 2-gi gofer. Udało mi się w końcu porobić fotki. Auto przywiozłem z Niemiec w czerwcu 2006.

2009/2010

  • nowy wydech 3′ przelotowy zakończony tłumikiem mobil-tech
  • słupek apx/apy/bam/agu trochę tego i tamtego po prostu co było pod ręką 🙂
  • dolocik ITG zamiast 70 jest 80
  • Przepływka z s3
  • wleciał FMIC dolot 65 a wylot 70
  • wtryski 550 przy 4bar
  • regulator ciśnienia paliwa regulowany do 5bar
  • turbo K04 było przez rok K03s a seryjne k03:)
  • zmieniłem sprzęgło na g60 (większe średnice tarczy i docisku) dwu mas zastąpił stare płaski koło
  • nowe wskaźniki autogauge juz cyfrowe (boost/egt/tem.oleju) i do strojenia szerokopasmowa sonda (AFR)
  • nowa mapa a na dokładkę nad wszystkim czuwa Ecumasterkiem

2010

  • golfik zyskał naklejki firmowe 🙂 i pomaga nam dowozić części do samochodów klientów

                                                                                                                     2011

  • K04 to zabawka dla dzieci 🙂

Po wysadzeniu K04 pora na coś innego. Padło na Td05G16T10.5 z EVO 9

Wpadliśmy na genialny pomysł —> 4motion 🙂
Na początek skrzynia 6  z Audi TT (DQB)+ wybieraki
Kolo 2masowe zespawane + docisk RS4 i spiek by Mobil-Tech
 
 
Pora na budowę kolektora 🙂 Westgate seryjny zespawany i mamy zewnętrznego
 
Wtryski,  pompa Bosch 044 wpakowana do baku (a co tam), przerobienie kolektora ssącego pod krótkie wtryski (short) 
 
 
Na gotowo
 
 
Po inercji 🙂   —>  ładne na forum 🙂 
 
 

 

 



free blog themes