Audi A4 B6 1.8T AVJ
Wprowadzone modyfikacje:
– wymiana turbiny na GT2860RS (eliminator)– wtryski 440 — obecnie 630
– Dp3′
– kompletny układ wydechowy na 2 przelotowych tłumikach na strone
– FMIC by Mobil-Tech
– zawór upustowy HKS
– usunięcie całkowite EKOLOGI 🙂
– usuniecie dwu masy – korekta softu Mobil-Tech – pompa paliwa bosch 044
Relacja ze zmian 🙂
Pozbycie się ekologi oraz seryjnych podzespołów
Z Garrett’a przyszła magiczna paczka a w niej :
Jak by ktos mial wachanie czy wymieniac K03 na Gt28RS
Przyjechał rdzeń na Ic
czekamy na flansze z nierdzewki (wycinane są obecnie), nierdzewke i kilka rzeczy z Respect a potem działamy dalej
Czekając na materiał przyszła pora na płaskie kolo
20.03.2011 Nareszcie przyjechały rury i kolanka 🙂
Budujemy kolektor wydechowy
Prace nad FMIC
Pora na przelotowe tlumiki w sumie 4
Tlumiki gotowe. Lecimy z wydechem 🙂
Pomiar na hamowni z ogranicznikiem na życzenie klienta po zawieszeniu i hamulcach kaganiec zostanie ściągnięty 🙂
Nareszcie dotarł gwint 4 miesiące oczekiwania to jakiś rekord ale opłacało się czekać.