Audi A4 B6 1.8T AVJ (Aktualizacja czerwiec 2012)

 

 

Wprowadzone modyfikacje:

– wymiana turbiny na GT2860RS   (eliminator)
– wtryski 440 — obecnie 630
– Dp3′
– kompletny układ wydechowy na 2 przelotowych tłumikach na strone
– FMIC by Mobil-Tech
– zawór upustowy HKS
– usunięcie  całkowite EKOLOGI 🙂
– usuniecie dwu masy
– korekta softu Mobil-Tech
– pompa paliwa bosch 044
Relacja ze zmian 🙂

Pozbycie się ekologi oraz seryjnych podzespołów

Z Garrett’a przyszła magiczna paczka a w niej :

Jak by ktos mial wachanie czy wymieniac K03 na Gt28RS

Przyjechał rdzeń na Ic

 

czekamy na flansze z nierdzewki (wycinane są obecnie), nierdzewke i kilka rzeczy z Respect a potem działamy dalej

 

Czekając na materiał przyszła pora na płaskie kolo

20.03.2011 Nareszcie przyjechały rury i kolanka 🙂

Budujemy kolektor wydechowy

Prace nad FMIC

Pora na przelotowe tlumiki w sumie 4

Tlumiki gotowe. Lecimy z wydechem 🙂

Pomiar na hamowni z ogranicznikiem na życzenie klienta po zawieszeniu i hamulcach kaganiec zostanie ściągnięty 🙂

Nareszcie dotarł gwint 4 miesiące oczekiwania to jakiś rekord ale opłacało się czekać.



free blog themes